Kulttuurimatka Tampereelle la 22.3.2014

Liiton Kevään kulttuurimatka suuntautuu lauantaina 22. maaliskuuta Tampereelle katsomaan Les Miserables-musikaalia Tampereen teatterissa. Victor Hugon romaaniin perustuva klassikko on pyörinyt maailman näyttämöillä jo 18 vuotta - ja uusi tamperelaistulkinta on saanut kiittäviä arvioita. Matkalla pyrimme käymään myös Aamulehdessä tai muussa kiinnostavassa kohteessa.

Alustava ohjelma on seuraava:
10.00 Lähtö Helsingistä Kiasman edestä. Bussissa runsas tarjoilu.
12.30 Aamulehti tai muu kohde.
14.00 Tampereen teatteri, väliaikatarjoilu.
17.00 Teatteri-illallinen lämpiössä.
19 Lähtö paluumatkalle.
21.30 Takaisin Helsingissä.

Lippuvarausten takia matkalle tulee ilmoittautua sitovasti maanantaihin 21. tammikuuta mennessä Maarit Huoviselle (maarit.huovinen@kolumbus.fi tai 040–563 9247). Jälki-ilmoittautuville pyritään toki saamaan paikat, mutta varmaa niiden saaminen ei ole. ILMOITTAUDU SIIS HETI! Kiinnostus on ollut suurta, mutta jonkin verran paikkoja on vielä saatavilla.
Sovittaessa bussiin pääsee matkan varrella ja tietenkin mukaan voi tulla omatoimisesti. Tästä olisi hyvä sopia Maarit Huovisen kanssa.
Matkan hinta on 60 euroa jäseneltä ja 75 euroa seuralaiselta. Se sisältää matkat, ateriat sekä teatteriliput (kassalla 58 euroa). Omatoimisesti Tampereelle tuleville on 15 eurolla alennettu hinta.

Osallistumismaksu maksetaan 4. maaliskuuta 2014 mennessä liiton tilille Nordea 103150-1918077 (eli FI 03 1031 5001 9180 77).

Matkat arkisto